Fragt og leveringsbetingelser

Vi sender ordrer – også udsalgsvarer – til en fast lav fragtpris på 29 kroner til et af Post Danmarks mere end 1.200 udleveringssteder. Her kan du selv afhente din pakke, når du har modtaget besked på sms eller mail om, at den er ankommet. Det er ofte en nem og fleksibel måde at modtage pakker på, da du ikke behøver at være hjemme for at vente på posten, men derimod kan hente pakken, når det passer dig.

Du kan også vælge at få sendt pakken hjem til din dør eller som FlexLevering (f.eks. leveret i dit skur eller din garage) – det koster 49 kroner i fragtgebyr.

Vi bruger Post Danmark, som tilbyder en sikker og stabil levering, og alle pakker sendes fra Don’t Tell som forsikret erhvervspakke, hvilket gør det muligt at spore pakken i tilfælde af problemer.

Bestillinger, der er foretaget inden klokken 14, afsendes samme dag.

Vi sørger for at sende varerne af sted, så de kan nå hurtigt frem til dig, men Don’t Tell kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. Skulle din pakke dog blive helt væk i Post Danmarks system, sender Don’t Tell en ny pakke uden beregning.

Varerne er hos dig 1-3 hverdage efter bestilling. Leverancer til Bornholm og småøer kan dog i visse tilfælde være et par dage længere undervejs.

Er det ikke muligt for Post Danmark at levere pakken til dig (for eksempel pga. forkert adresse), eller afhenter du den ikke på posthuset, inden den bliver returneret til os, returnerer vi din betaling, dog fratrukket 60 kroner i fragt- og administrationsgebyr.

Vi kan desværre ikke tilbyde at sende varer til hele verden – men bor du i Sverige, Tyskland eller Holland, tilbyder vi forsikret postforsendelse for 150 kroner i fragtgebyr.

Vi sender til Norge for et fragtgebyret på 300 kroner – i gebyret er også indeholdt indfortoldning, så det skal du altså ikke længere selv betale efterfølgende. Varer til Norge fratrækkes i øvrigt dansk moms.